Geld besparen door zaken uit te besteden: zo doe je dat
23 november
Hogere kosten vormen een van de trends van 2023. Moet je in tijden waarin het geld sneller dan ooit de kas uit lijkt vliegen, zaken uitbesteden? Wij zijn ervan overtuigd van wel. En dat zeggen we niet alleen omdat we zelf zo’n uitbestedingspartij zijn. We geven je zwart-op-wit: je kunt geld besparen door zaken uit te besteden aan een goede assistent. Zeker als je die op de juiste manier inzet.
Minder tijd voor randzaken = meer tijd voor klanten
Ondanks hogere kosten overweeg je dus zaken uit te besteden. Dat doe je niet voor niets. Als je kwaliteit wilt leveren, omkomt in het werk of geen zicht meer hebt op je agenda, heb je hulp nodig van iemand die van aanpakken weet. Kies je ervoor om randzaken uit te besteden, dan heb jij tijd om meer klanten te helpen. Dat levert direct geld op. En een mooie bonus: jij doet wat je leuk vindt en waar je energie van krijgt.
In één keer goed = minder stress en controletijd
We zeggen het niet zomaar: als je werk uitbesteedt, doe dat dan aan een goede assistent. Typisten die inhoudelijk meedenken en documenten afleveren die rechtstreeks naar de klant kunnen, zijn veel waard. Een goede externe notulist zorgt ervoor dat de deelnemers aan de vergadering direct hun acties kunnen oppakken en geen tijd aan de notulen hoeven te besteden. En een goede assistent denkt mee en pakt zaken zelfstandig op, zodat jij er geen omkijken meer naar hebt. Als tijd geld is, levert kwaliteit geld op.
Efficiënter werken = meer werk door evenveel mensen
Denk je erover extra mensen aan te nemen op je secretariaat? Dan is het verstandig eerst een stap terug te doen. Wist je dat het werk vaak veel efficiënter kan worden ingericht? Onze adviseurs kijken graag mee met de werkwijze van het secretariaat. We lopen een dag mee of helpen langer om de achterstanden wegwerken. Tegelijk kijken we hoe zaken beter kunnen. Ja, dat is een investering. Maar als die ervoor zorgt dat je minder (extra) mensen nodig hebt, heb je die investering zó terugverdiend.
Minder uren = minder kosten
We horen je denken: hoe vind ik die goede assistent in tijden van personeelstekort? En wat als mijn assistent niet genoeg te doen heeft? Dat kost toch geld? Geen zorgen, bij Emma Handson hebben we allerlei specialisten in dienst die jou kunnen helpen: notulisten, typisten, tekstcorrectoren, telefonisten, personal assistants (PA’s) en adviseurs. Je schakelt hen in als je hen nodig hebt en betaalt alleen voor wat je afneemt. Bellen er minder mensen of neem je een keer zelf de telefoon op? Dan hoef je daarvoor ook niet te betalen. Dat heet geld besparen.
Externe assistent = altijd beschikbaar
Heb je nog meer argumenten nodig om zaken aan Emma Handson uit te besteden? Flexibiliteit, kwaliteit, proactiviteit, betrokkenheid, professionaliteit … Moeten we nog even doorgaan? Om bij de kosten te blijven: ziekte en verlof, inwerktijd en opleidingen nemen wij voor onze rekening. Jij kunt erop rekenen dat er altijd iemand voor je klaarstaat en dat we altijd dezelfde hoge kwaliteit leveren. Dat is onze continuïteitsgarantie. Als dat geen geld of zorgen scheelt …!
Wil jij ook geld besparen?
Zie je wel: je kunt geld besparen door zaken aan de juiste partij uit te besteden. Waar wacht je nog op?
Waarmee kunnen we jou helpen? Laat het ons weten en wij denken met je mee. Neem contact op via info@emmahandson.nl, telefonisch via (073) 747 00 54 of klik hier voor direct contact.