Een virtual assistant van Emma Handson is als sparringpartner en organisatietalent de drijvende kracht achter elke ondernemer en biedt ondersteuning op het hoogste niveau.
De onzichtbare kracht achter de ondernemer
Als ondernemer ben je altijd op zoek naar nieuwe kansen, verbeteringen en innovaties. Vaak gaat echter veel tijd en aandacht naar operationele zaken. Gevolg: je werkt meer ín het bedrijf, dan áán het bedrijf. Je komt er nauwelijks aan toe om de grote lijnen verder uit te zetten voor een gezonde groei van het bedrijf. Een virtual assistant van Emma Handson is dan dé oplossing. Flexibele ondersteuning, advies en begeleiding op afstand, wie wil dat nu niet?

Wat doet een virtual assistant
De taken van een virtual assistant zijn ongeveer gelijk aan die van een persoonlijk assistent (PA). Allebei helpen ze ondernemers bij het reilen en zeilen van hun bedrijf. Het grote verschil is dat een virtual assistant de taken op afstand voor je uitvoert. En ja, meestal kan dat prima. Een greep uit de taken die een virtual assistant van Emma Handson voor jou kan oppakken:
- E-mailbeheer en agendabeheer
- De telefoon beantwoorden
- Officemanagement en administratie
- Zakenreizen regelen van visum tot overnachting
- Meedenken over en regelen van relatiegeschenken, zoals verjaardagcadeaus en kerstpakketten
- Salesondersteuning, zoals orderverwerking en offertes maken
- Opzet, opmaak en redactie van documenten en presentaties
- HR-ondersteuning: zoals ziekmeldingen verwerken en hulp bij sollicitatieprocedures
- Marketingondersteuning
- IT- en projectmanagement
- Vergunningen aanvragen
- Ondersteunen bij audits
- Werkprocessen verbeteren en implementeren
Flexibel inzetbaar
De virtual assistants van Emma Handson zijn precies in te zetten wanneer jij ze nodig hebt. Op afstand en zelfs indien nodig op locatie (als personal assistants). Hele dagen, halve dagen, alleen op woensdag en vrijdag — jij bepaalt.
Vertrouwen en stabiliteit
Uiteraard is het van belang dat jouw virtual assistant weet wat je bedoelt, hoe je dingen gedaan wilt hebben en welke zaken prioriteit hebben, juist omdat jullie op afstand met elkaar werken. Maar dat is geen probleem bij Emma Handson: onze assistenten adviseren erin om jou, je leefomgeving én je bedrijf tot in detail te leren kennen.
Op deze manier bouw je een enorm praktische en vertrouwelijke band op en heb je voor je het weet je handen weer vrij om te doen waar jij als ondernemer goed in bent en blij van wordt!
Tarief virtual assistant
Het tarief voor het inhuren van een virtual assistant hangt van meerdere factoren af. Daarom kunnen we je het best van dienst zijn — en het snelst inzicht in de kosten geven — als we even contact hebben. Bel ons op 073-747 00 54 of neem direct contact op. We gaan gelijk voor je aan de slag!