Of je nu een start-up runt of werkzaam bent bij een groot bedrijf dat een transitie doormaakt of enorm is gegroeid: verandering vergt vaak veel van jou en je mensen. Ook heb je niet altijd voldoende personeel beschikbaar om de organisatie hier goed doorheen te leiden. Een business assistant is dé oplossing!

Business assistant & servicesupport is onze oplossing om snel te schakelen, op te schalen en continuïteit te waarborgen in tijden van transitie en personeelstekort. De business assistant is de onmisbare rechterhand van iedere zichzelf respecterende ondernemer of manager. Wij vullen (tijdelijke) leegtes in, helpen je om obstakels te omzeilen en zorgen dat het jou en je relaties aan niets ontbreekt.

Focus op de inhoud

De business assistants van Emma Handson staan erom bekend dat ze zich opvallend snel (nieuwe) materie eigen maken. Dit maakt onze business- & servicesupport uitermate geschikt voor allerhande werkzaamheden. Denk aan:

  • Agendabeheer
  • E-mailbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Relatiebeheer
  • Salesondersteuning
  • Reismanagement
  • Front- en backoffice
  • Procesoptimalisatie: werkprocessen verbeteren en instructies maken of updaten
  • Prioriteren
  • Opstellen en beoordelen van zakelijke documenten
  • HR-ondersteuning
  • Projectmanagement en -ondersteuning
  • IT-ondersteuning: adviseren, implementeren, vullen en onderhouden
  • Implementeren en onderhouden van kantoororganisatiesystemen en cms
  • Vergunningen aanvragen
  • Ondersteunen bij audits
  • Sparringpartner voor strategische beslissingen
  • Marketingondersteuning
  • Data-analyse en rapportage
  • Financieel Beheer
Business assistant

Een business assistant voor start-ups

Van zzp’er tot multinational: iedere ondernemer of manager kan een business assistant gebruiken. Als zzp’er weet je hoeveel administratieve taken je daarbij ‘cadeau’ krijgt en hoeveel tijd die kosten. Tijd die je niet kunt besteden aan het helpen van je groeiende klantenkring. Een business assistant pakt die zaken op en is de sparringpartner die je mist als je alles alleen moet doen.

Een eigen supportafdeling

Wordt het tijd om een eigen supportafdeling op te zetten? Ook hier is de business assistant jouw redder in nood. Een veelvoorkomende oplossing van business & servicesupport voor start-ups is het opzetten en bemensen van een volledig operationele supportafdeling. Wij kiezen de juiste mensen, brengen de taken in beeld en werken achterstanden weg. Daarna is de keuze aan jou hoeveel flexibiliteit je wilt behouden door (een deel van) de support aan Emma Handson te blijven uitbesteden. Zo sta jij met je bedrijf vanaf dag één jouw klanten uitstekend te woord, zonder hier al te veel omkijken naar te hebben.

Voor managers

Hoe lang een bedrijf ook bestaat en hoe groot het is geworden, business- & servicesupport blijft van enorme toegevoegde waarde. Interne verschuivingen, productlanceringen, groei of krimp zijn allemaal redenen waardoor je plotseling behoefte hebt aan extra ondersteuning. Onze hoogopgeleide business assistants passen zich als een kameleon aan bij elke onderneming. Wij springen zeer precies en specifiek in waar dat nodig is. Met menskracht, kennis en kunde zorgen we ervoor dat de uitdagingen — wat ze ook zijn — soepel en gecontroleerd worden overwonnen.

Op afstand of op locatie

Veel werkzaamheden kunnen op afstand worden gedaan. Jouw business assistant is dan met slechts één telefoontje, e-mail, app of videocall bereikbaar en pakt de werkzaamheden direct op. Praktisch én kostenefficiënt — je betaalt namelijk alleen voor de tijd die jouw assistent ook echt voor jou bezig is. Er zijn ook situaties waarin het handiger is om jouw assistent op locatie te hebben. Ook dat is geen probleem. Wij zijn hierin flexibel en stemmen onze diensten graag af op jouw persoonlijke wensen.

Vast en vertrouwd

Natuurlijk is het belangrijk dat jouw business assistant snapt wat je bedoelt, hoe je dingen gedaan wilt hebben, en welke zaken prioriteit hebben. Daarom werken we met vaste assistenten die jou én je bedrijf goed leren kennen.

Hierdoor weet je zeker dat je business assistant in veel gevallen aan een half woord (of een technische afkorting) genoeg heeft.

Tegelijk zorgen we voor continuïteit: we werken met een team en dankzij goede systemen voor werkoverdracht kunnen we je altijd helpen. Zo heb je voor je het weet je handen weer vrij.

Tarief business assistant

Het tarief voor het inhuren van een business assistant hangt van meerdere factoren af. Daarom kunnen we je het best van dienst zijn — en het snelst inzicht in de kosten geven — als we even contact hebben. We zijn telefonisch te bereiken op 073-747 00 54 of vul ons contactformulier in. We gaan direct voor je aan de slag!

Benieuwd naar wat we allemaal voor jou kunnen betekenen?