Zorgeloos op vakantie? Onze personal assistants regelen het voor je!
7 juli
Bijna vakantie! Maar dat geldt niet voor iedereen. Jouw klanten hebben er geen boodschap aan als jij op vakantie bent. Misschien hebben ze juist nu het ook bij hen wat rustiger is, tijd om bij jou een offerte aan te vragen, een e-mail te sturen en te bellen. Jij wil geen deal mislopen, maar een zorgeloze vakantie is ook wat waard. Hoe je dat doet? Met een personal assistant (PA) of virtual assistant (VA) van Emma Handson natuurlijk!
PA op maat
Bij Emma Handson regel je jouw eigen PA voor secretariële ondersteuning in de breedste zin van het woord. De virtual assistant (VA) is een PA die werkt vanuit ons kantoor, maar ook een PA op locatie is mogelijk, net wat jij het handigst vindt. En het mooie is: je betaalt bij een VA alleen voor de tijd dat de VA daadwerkelijk voor jou aan het werk is, ook al gaat het maar om drie beantwoorde telefoontjes. Daar kan maar net die ene superdeal tussen zitten! Ideaal toch? We lichten je graag wat mogelijkheden toe.
Telefoonservice
Jouw PA neemt namens jouw bedrijf de telefoon op. We zorgen voor een vaste PA en een back-up, die zich allebei inlezen in jouw organisatie en zo in no-time de praktische vragen weten te beantwoorden. Jouw PA herkent jouw prospects (en dus ook acquisitie), vraagt door en handelt snel. De beller weet daardoor niet beter dan dat hij door jouw bedrijf te woord wordt gestaan.
Digitale correspondentie
Berichten komen via meer kanalen binnen dan via de telefoon. Jouw PA zorgt er ook voor dat je niet met een overvolle mailbox start na je vakantie. De PA organiseert, sorteert en beantwoordt zoveel mogelijk. Wil je dat de PA je klanten van gerichte informatie voorziet? Dat is geen probleem. De PA kan onder meer offerteaanvragen, informatieverzoeken en afspraken voor je afhandelen.
Agendabeheer
Komt er uit een van die telefoontjes of die e-mails een afspraakwens? Of heb je nog wat afspraken te maken of te verzetten voor na jouw vakantie? Jouw PA regelt het agendabeheer op efficiënte wijze. Na je vakantie begin je met een goedgevulde agenda en kun jij je direct focussen op afspraken met je klanten en prospects.
Afspraken voorbereiden
Natuurlijk wil je niet onvoorbereid op de afspraken verschijnen. Ook daarin kan je PA een rol spelen. De PA zorgt ervoor dat alle informatie voor je klaarligt en alle randzaken voor je geregeld zijn. Met je contactpersoon worden afspraken gemaakt over het tijdstip en de voorbereiding. Bij een online meeting wordt het medium voor je ingericht en bij een fysiek overleg worden de locatie, activiteiten en communicatie geregeld. Je hoeft alleen nog maar aan te schuiven.
Social media bijhouden
Jouw klanten hoeven natuurlijk niet in de gaten te hebben dat je op vakantie bent. Doordat je PA actualiteiten en updates op jouw Facebook- en LinkedInpagina plaatst, ben je het hele jaar door actief.
Bijwerken administratie
Misschien heb je nog andere klussen die arbeidsintensief zijn, maar die je niet per se zelf hoeft te doen. Al die losse notities die nog in je crm-systeem moeten worden verwerkt bijvoorbeeld. Of juist het zoeken naar het juiste crm-systeem voor jouw bedrijf. Hoe ideaal is het dan als dit geregeld is als jij terugkomt van je vakantie?
Voorbeelden te over en je kunt vast nog wel meer taken bedenken. Maar zoals gezegd: ook als we alleen een incidenteel telefoontje of e-mail moeten beantwoorden, staan wij voor je klaar. Neem contact op via info@emmahandson.nl, telefonisch via (073) 747 00 54 of klik hier voor direct contact.
Fijne vakantie!