Of je nu een start-up runt of werkzaam bent bij een groot bedrijf dat een transitie doormaakt of enorm is gegroeid: verandering vergt vaak veel van jou en je mensen. Ook heb je niet altijd voldoende personeel beschikbaar om de organisatie hier goed doorheen te leiden.

Business- & servicesupport is onze oplossing om snel te schakelen, op te schalen en continuïteit te waarborgen. Of het nu gaat om klantenservice, front- of backoffice-ondersteuning of de interne servicedesk: wij vullen de (tijdelijke) leegtes in, helpen je om obstakels te omzeilen en zorgen dat het jouw relaties nergens aan ontbreekt.

BA

Focus op de inhoud

Onze Emma’s staan erom bekend dat ze zich opvallend snel (nieuwe) materie eigen maken. Dit maakt onze business- & servicesupport ook uitermate geschikt voor vakinhoudelijke werkzaamheden. Het doornemen van technische offertes, ondersteuning bij een nieuw digitaal platform, informeren en doorvragen over verzekeringswensen — we doen het allemaal.

Voor start-ups

Voor veel beginnende bedrijven komt het als een verrassing hoeveel tijd en energie het inrichten van een goede supportafdeling vergt. Tegenwoordig komen vragen, klachten en feedback binnen via talloze kanalen en verwacht de klant binnen no-time een antwoord.

Een veelvoorkomende oplossing van business & servicesupport voor start-ups is het opzetten en bemensen van een volledig operationele supportafdeling. Naarmate de start‑up in rustiger vaarwater komt, kan men beslissen om de continuïteit te waarborgen door de werkzaamheden aan Emma Handson te blijven uitbesteden. Maar uiteraard begrijpen wij het ook als je daarna je eigen supportafdeling opzet. Wij begeleiden je daar waar nodig, zodat de overgang soepel verloopt. En mocht je later alsnog een uitdaging hebben bij de bezetting, dan helpen we je je graag. Zo sta jij met je bedrijf vanaf dag één jouw klanten uitstekend te woord, zonder hier al te veel omkijken naar te hebben.

Voor de gevestigde orde

Ook wanneer een bedrijf al langer bestaat, kan business & servicesupport van enorme toegevoegde waarde zijn. Interne verschuivingen, productlanceringen, groei of krimp kunnen allemaal redenen zijn waardoor er plotseling behoefte is aan extra ondersteuning.

Wij kunnen zeer precies en specifiek inspringen waar dat nodig is. Met menskracht, kennis en kunde zorgen we ervoor dat de uitdagingen — wat ze ook zijn — soepel en gecontroleerd worden overwonnen.

Op afstand of op locatie

Veel werkzaamheden kunnen op afstand worden gedaan. Jouw business assistant is dan met slechts één telefoontje, mailtje of videocall bereikbaar en pakt de werkzaamheden direct op.. Praktisch én kostenefficiënt — je betaalt namelijk alleen voor de tijd die jouw assistent ook echt voor jou bezig is.

Er zijn ook situaties waarin het handiger is om jouw assistent op locatie te hebben. Ook dat is geen probleem. Wij zijn hierin flexibel en stemmen onze diensten graag af op jouw persoonlijke wensen.

Vast en vertrouwd

Natuurlijk is het belangrijk dat jouw business assistant snapt wat je bedoelt, hoe je dingen gedaan wilt hebben, en welke zaken prioriteit hebben. Daarom werken we met vaste assistenten die jou én je bedrijf goed leren kennen.

Zo bouw je een enorm praktische en vertrouwelijke band op en heb je voor je het weet je handen weer vrij.

Als een kameleon

Onze assistenten worden, als je dat wenst, echt onderdeel van je bedrijf. Oké, op papier werken ze bij Emma Handson, maar verder zijn ze verbonden aan jou. Ze kennen je branche, je bedrijf en als je wilt zelfs al je collega’s.

Hierdoor weet je zeker dat je business assistant in veel gevallen aan een half woord (of een technische afkorting) genoeg heeft.

Benieuwd naar wat we allemaal voor jou kunnen betekenen?