Een rapport uitwerken is een groot deel van het werk als letselschaderegelaar, maar niet ieders favoriete bezigheid. Daarom hebben de letselschaderegelaars van verzekeraar Univé de mogelijkheid dit werk uit te besteden aan Emma Handson.

Jouke Jorritsma is een van hen. “Je kunt gelijk na je bezoek al inspreken.”



“Het is een groot voordeel dat je onderweg al kunt inspreken.”


Univé is een grote verzekeraar die zich onder meer bezighoudt met de afhandeling van letselschadeclaims. Jouke Jorritsma is een van de letselschaderegelaars die voor Univé op pad gaan. “Mijn collega’s en ik bezoeken mensen die betrokken zijn geweest bij een verkeersongeval en letsel hebben opgelopen”, legt hij uit. “Wij bezoeken die mensen in de thuissituatie en we overleggen met de binnendienst over de afhandeling van letselschadeclaims.”

Rapporteren

De letselschaderegelaars leggen hun bevindingen vast in een rapport. Univé besteedt het uitwerken daarvan al zeker tien jaar uit aan Emma Handson en Jouke doet daarmee al vanaf het begin mee. Hij spreekt zijn bevindingen nog regelmatig in via de telefoonlijn en tegenwoordig ook via Emma’s Mobiel Dicterenapp. “Ik vind het heel handig om in te spreken”, zegt Jouke. “Ik ben zeker geen liefhebber van het typen van rapporten, dus het is fijn dat ik dat niet zelf hoef te doen.”

Snelheid en gemak

Jouke roemt de snelheid en het gemak van inspreken. “Het grote voordeel is dat je dat onderweg even kunt doen, ook als je even tijd over hebt tussen twee afspraken door”, vindt hij. “Dan ben je het gelijk kwijt en je kunt later op je gemak thuis je rapport bekijken en verwerken. Vaak ben ik met tien minuten of een kwartiertje klaar met inspreken en binnen 24 uur heb ik een uitgewerkt rapport terug in je mailbox.” Het bespaart hem zo flink wat tijd.

Meedenken

Zo’n rapport is vervolgens altijd nauwkeurig uitgewerkt. En de typisten van Emma Handson zetten net dat stapje extra, waardoor ze hun klanten blij verrassen. “Ik ben heel blij dat de typisten met me meedenken”, beaamt Jouke. “Als ik een keer een inspreekfoutje maak of me vergis in een jaartal, dan wordt dat altijd gearceerd. Het houdt me dus scherp.”

Aanraden

Jouke vindt de rapporteerservice van Emma Handson dus zeker een aanrader. “Ik heb Emma Handson al vaker aangeraden”, zegt Jouke. “Er wordt bij steeds meer bedrijven gewerkt met geautomatiseerde inspreekmogelijkheden, maar inspreken kan bij jullie gewoon onderweg. En dat jullie met me meedenken vind ik ook echt een voordeel!”

Wil je meer weten over Univé? Kijk dan op https://www.unive.nl/.

Waarom zou je je rapporten zelf uittypen? Laat het over aan de typisten van Emma Handson. Neem contact op via info@emmahandson.nl, (073) 747 00 54 of vraag direct meer informatie aan.

Benieuwd naar wat we allemaal voor jou kunnen betekenen?