Een IT- en softwarebedrijf gespecialiseerd in maatwerksoftware voor mobiel en het web en integratieoplossingen, met een vestiging in Weert en in Amsterdam. Dat is wat Kabisa typeert. Vanwege het persoonlijke karakter dat het bedrijf ambieert, was officemanager Yvon Winkelmolen op zoek naar een net zo persoonlijke telefoonservice.

Kabisa

“Emma Handson geeft je het kleinschalige, persoonlijke gevoel.”


Kleinschalige telefoonservice

Kabisa ging op zoek met één doel: een partij vinden die klanten en potentiële klanten het gevoel geeft dat deze niet door een telefoonservice te woord worden gestaan. “Wij willen dat klanten het idee hebben dat ze met ons bedrijf bellen,” vertelt Yvon, “Ik ben gaan googelen; Emma Handson viel me op vanwege de naam. Toen ik verder las, dacht ik: het is een kleinschalig bedrijf, precies wat ik zoek. Ik heb toen een afspraak gemaakt.”


Ondersteuning door personal assistant

Deze afspraak was met Eelke, die vertelde dat Emma Handson naast telefoonservice nog veel meer mogelijkheden kan bieden. Dit kwam voor Kabisa op het juiste moment, vertelt Yvon: “Ons bedrijf groeit heel erg snel. Als enige officemanager kan ik regelmatig wat extra handjes gebruiken. Ik heb Emma Handson daarom uitgenodigd op ons kantoor voor een nadere kennismaking en om de werkzaamheden te bepalen. Lieke was hier ook bij. Dit voelde meteen heel erg goed en we zijn de samenwerking aangegaan.”


Prettige en professionele hulp

Dat positieve gevoel is nog steeds aanwezig. “Lieke is sindsdien als personal assistant werkzaam voor ons. Vanaf dag één ben ik superblij met haar: haar prettige en professionele hulp was en is meer dan welkom. Hierdoor kan ik me richten op andere werkzaamheden. Door corona hebben we de werkzaamheden tijdelijk on hold moeten zetten. Het is fijn dat die flexibiliteit er is.”

Goede telefoonservice

Ook de telefoonservice gaat goed, vertelt Yvon: “In het begin heb ik één keer aangegeven: ‘Let op, dit zijn recruiters.’ Die hoeven ze niet door te verbinden, want wij hebben zelf een recruiter in dienst. Sinds dat duidelijk is, gaat de telefoonservice heel goed.”

Vaste telefonistes

“Ik heb voor Emma Handson gekozen, omdat ik dan verzekerd ben dat slechts een paar vaste telefonistes mij ondersteunen,” vertelt Yvon. “Dit miste ik bij het callcenter; dat bedrijf was te groot, te massaal en er waren te veel wisselingen in personeel. De medewerkers wisten niet eens welk bedrijf ze aan de telefoon hadden, als mijn collega’s belden. Bij Emma Handson weet ik zeker dat de PA’s ons herkennen. Het kleinschalige en het persoonlijke vind ik fijn en trok mij over de streep. Ik zou Emma Handson daarom absoluut aanraden aan andere bedrijven.”

Volwaardige collega Lieke

Lieke vertelt: “Bij Kabisa starten voelde als een warm bad. Ik werd aan iedereen geïntroduceerd. Ook al werk ik slechts één dag per week op locatie, ik voel me een volwaardige collega. Het zijn stuk voor stuk supervriendelijke collega’s die allemaal bereid zijn om je te helpen waar nodig. De sfeer is zeer professioneel en tegelijkertijd erg gemoedelijk, heel bijzonder is dat!”

Zelfstandige personal assistant

Lieke heeft een breed takenpakket, vertelt ze: “Yvon regelt het reilen en zeilen en legt bepaalde zaken bij mij neer, zowel ad hoc als de wat langere projecten. De planning nemen we aan het begin van de werkdag door. Inmiddels voer ik mijn werk zo vlot en zelfstandig mogelijk uit, maar tussendoor is er altijd ruimte voor overleg.”

Zoekende naar een kleinschalig bedrijf met persoonlijke aandacht voor jou en je klanten? Waar professionaliteit en zelfstandigheid centraal staan? Onze PA’s helpen je graag! Neem contact op via info@emmahandson.nl, (073) 747 00 54 of klik hier om direct meer informatie aan te vragen.

"Dankzij Emma Handson ben ik verzekerd van vaste PA’s.”

Benieuwd naar wat we allemaal voor jou kunnen betekenen?