EHC Arbeidskundig Advies & Zorgmanagement is een bureau gespecialiseerd in arbeid, inkomen, zorg en voorzieningen voor letselschadeslachtoffers, medewerkers in loondienst en zelfstandig ondernemers. De arbeidskundigen en zorgmanagers van EHC maken daarom op dagelijkse basis inventarisatie- en voortgangsrapporten over de status in arbeidskundig opzicht van hun cliënten. Die rapporten worden sinds december 2020 allemaal geredigeerd door Emma Handson.

“Wij zijn kritisch op de taalkundige kwaliteit van onze rapportages en vonden in Emma Handson een zo niet nog kritischere partner.”


Groeiende organisatie

Jordy Schrok, directeur en eigenaar van EHC vertelt waarom: “Onze organisatie groeit, waardoor ook automatisch de werkvoorraden op ons secretariaat toenamen. We breidden het secretariaat uit, maar ondanks dat waren de secretarieel medewerkers minder in staat datgene te doen waar zij eigenlijk voor zijn: ondersteunend en dienstverlenend naar onze buitendienstcollega’s, opdrachtgevers en cliënten.”

Marcia van der Meer is secretarieel medewerker bij EHC en licht toe: “Een intakerapport kan omvangrijk zijn. Als we die zelf op onze werkplek, waar we ook de telefoon moeten opnemen en klanten binnenlopen, inhoudelijk en taalkundig moeten verbeteren, dan vergt dat veel tijd en concentratie. Toen we steeds meer rapporten te verwerken kregen, gingen we op zoek naar een structurele oplossing. Hoe konden we zorgen dat de werkdruk bij ons afnam?”

Verlichting van werkzaamheden

Die oplossing vond EHC als vanzelf bij Emma Handson. Emma Handson verzorgt immers al jaren incidenteel redigeerwerk en telefonische ondersteuning voor EHC. Jordy: “Na een intensieve periode van inrichten van de processen om onder andere veilig en verantwoord documenten met elkaar te delen, verloopt de samenwerking erg prettig. Wij zijn kritisch op de taalkundige kwaliteit van onze rapportages en vonden in Emma Handson een zo niet nog kritischere partner.” Marcia beaamt dat: “De mensen die jullie in dienst hebben, zijn kundig en zorgvuldig en dat verlangen wij ook.”

Open communicatie

Wat is er dan zo fijn aan Emma Handson? “We kunnen open communiceren op een vriendelijke en duidelijke manier”, vertelt Marcia. “Als ons iets opvalt, dan hebben we telefonisch of per e-mail contact en andersom weten jullie ons bij vragen ook te vinden. De lijnen zijn kort en dat zorgt voor een prettige samenwerking.” Op deze manier ontvangt EHC de rapporten volledig naar wens geredigeerd en binnen 24 uur retour.

Over de vraag of ze Emma Handson zou aanraden bij collega’s, hoeven Marcia en Jordy dan ook niet lang na te denken. Ze reageren met een volmondig: “Jazeker!”

Dank Jordy en Marcia voor het vertrouwen. Wij redigeren graag nog veel meer rapporten voor jullie!

Meer weten over EHC? Kijk op https://expertisehumancapital.nl/

Wil je dat ook jouw rapporten of gespreksverslagen snel en correct worden nagekeken op inhoud, taal en grammatica? De afdeling Emma rapporteert & redigeert van Emma Handson gaat graag voor jou aan de slag. Neem contact op via info@emmahandson.nl, (073) 747 00 54 of vraag direct meer informatie aan.

Benieuwd naar wat we allemaal voor jou kunnen betekenen?