De Fietsersbond zet zich in voor veilig en comfortabel fietsen en levert daarmee een bijdrage aan een leefbaar, gezond en actief Nederland én aan fietsgeluk voor iedereen.

De werkzaamheden van de bond omvatten dan ook alles wat met fietsen te maken heeft. “Dit varieert van lesgeven aan mensen die nog nooit gefietst hebben, bijvoorbeeld nieuwe Nederlanders, tot lobbyen bij het hoogste politieke orgaan.” Dit vertelt Sjoerd Nap, hoofd financiën en bedrijfsvoering bij de Fietsersbond.

“Het is alsof ze het werk al jaren doet: ze had het ontzettend snel onder de knie.”


Telefoonservice tijdens lunchpauze

In 2006 ging de Fietsersbond de samenwerking aan met Emma Handson, toen alleen voor de telefoonservice. Sjoerd vertelt: “We werkten met bijna alleen parttimers, waardoor we geen volledige bezetting hadden van acht tot vijf. We hebben toen Emma Handson gevraagd om op bepaalde momenten van de dag de telefoon op te nemen, onder andere tijdens de lunchpauze. Nog steeds biedt Emma Handson deze telefoonservice.”

Officemanager

Jaren later zocht de Fietsersbond een interim-officemanager. Ze vonden de gewenste ondersteuning bij Emma Handson, in de persoon van Marlon. “We moesten snel schakelen nadat onze officemanager haar baan in de vakantieperiode had opgezegd,” geeft Sjoerd aan. “Ze nam haar vakantiedagen op, waardoor we een week na haar opzegging geen officemanager meer hadden. We kwamen toen uit bij Emma Handson, die ons direct van een interim-officemanager kon voorzien.”

Tijdelijke invulling functie

De personal assistant van Emma Handson was snel ingeschakeld en ingewerkt. “Marlon kreeg alles ontzettend snel onder de knie. Het was alsof ze het al jaren deed. Dankzij haar konden wij een gat van twee maanden opvullen, waarin wij rustig gesprekken konden voeren met nieuwe kandidaten.”

Flexibele support

Ook nu gebruikt de Fietsersbond nog regelmatig de officesupport van Emma Handson. Sjoerd licht toe: “Laatst had onze huidige officemanager een vakantie gepland en speelde er opeens heel veel. We hadden extra handjes nodig en hebben Marlon toen weer ingeschakeld. Ook in de toekomst willen we haar in blijven zetten, als we door uitval, vakantie of hectiek een personal assistant nodig hebben. Ze weet namelijk inmiddels heel veel van de Fietsersbond.”

Betrouwbare en enthousiaste PA

“Als het werk goed gaat en je eerlijk en transparant tegen elkaar bent, dan heb je een fijne relatie,” benadrukt Sjoerd. “En de personal assistants hechten daar net zoveel waarde aan als wij, dat vind ik heel belangrijk. Dat is bij Emma Handson helemaal in orde. Daarnaast zijn de medewerkers betrouwbaar, enthousiast, vrolijk en sociaal. Ik zou ze daarom zeker aanraden.”

Kennis doorgeven

Ook Marlon is blij met de fijne relatie, vertelt ze: “Mijn collega’s bij de Fietsersbond hebben mij hartelijk ontvangen. Na enkele inwerkdagen kon ik, direct na het vertrek van de officemanager, haar rol overnemen. Ik vond het heel leuk om op het kantoor van de Fietsersbond in Utrecht te werken, omdat ik in korte tijd de organisatie en de mensen goed leerde kennen. Dit voegt echt iets toe aan het werk en de onderlinge band. Mijn collega’s zijn superaardig en behulpzaam en gaven me het gevoel dat ik deel uitmaakte van hun club. De kennis die ik heb opgedaan, kon ik meteen in een handboek verwerken. Handig voor de nieuwe officemanager, die ik aan het einde van mijn inzet heb ingewerkt.”

Ben je op zoek naar een partij die fijn, makkelijk en snel schakelt en die secretariële ondersteuning naar een hoger niveau tilt? Onze PA’s helpen je graag! Neem contact op via info@emmahandson.nl, (073) 747 00 54 of klik hier om direct meer informatie aan te vragen.

“De personal assistants van Emma Handson hechten heel veel waarde aan een goede relatie”

Benieuwd naar wat we allemaal voor jou kunnen betekenen?