Wellicht heb je in je organisatie al veel geregeld, maar kom je af en toe tóch handen te kort. Zowel zakelijk als privé. En hoe je je personal assistant ook noemt: wij zorgen voor continue ondersteuning. Want de dagelijkse gang van zaken vraagt nu eenmaal veel aandacht. De kans is groot dat bijkomende ‘klusjes’, zoals het beantwoorden van de telefoon, interne en externe correspondentie of administratieve taken geen deel uitmaken van jouw ideale werkdag, maar toch regelmatig de overhand nemen.
En dan hebben we het nog niet gehad over het meedenken hoe jouw bedrijf de volgende stap zet, het uitwerken van nieuwsbrieven, het opmaken van spreadsheets of dat zakendiner verzetten naar volgende week.
Wij begrijpen als geen ander hoe lastig dit kan zijn. Daarom helpen we je er graag bij. Onze assistenten geven jou je ruimte terug, zodat jij je kunt richten op de dingen die je wél graag doet.
Flexibel inzetbaar
De personal assistants van Emma Handson zijn precies in te zetten waar en wanneer jij ze nodig hebt. Op afstand óf op locatie. Hele dagen, halve dagen, alleen op woensdag en vrijdag — jij bepaalt.
Vast en vertrouwd
Natuurlijk is het belangrijk dat jouw personal assistant snapt wat je bedoelt, hoe je dingen gedaan wilt hebben, en welke zaken prioriteit hebben. Daarom werken we met vaste assistenten die jou, je leefomgeving én je bedrijf goed leren kennen.
Zo bouw je een enorm praktische en vertrouwelijke band op en heb je voor je het weet je handen weer vrij.
Tarief inhuren personal assistant
Het tarief voor het inhuren van een personal assistant hangt van meerdere factoren af. Daarom kunnen we je het best van dienst zijn — en het snelst inzicht in de kosten geven — als we even contact hebben. We zijn telefonisch te bereiken op 073-747 00 54 of vul ons contactformulier in. We gaan direct voor je aan de slag!