Een virtual assistant van Emma Handson is als sparringpartner en organisatietalent de drijvende kracht achter elke ondernemer en biedt ondersteuning op het hoogste niveau.

De onzichtbare kracht achter de ondernemer

Flexibele ondersteuning, advies en begeleiding op afstand, wie wil dat nu niet? Als ondernemer in hart en nieren met een succesvol bedrijf ben je altijd op zoek naar nieuwe kansen, verbeteringen en innovaties. Vaak gaat echter veel tijd en aandacht naar operationele zaken. Gevolg: je werkt meer ín het bedrijf, dan áán het bedrijf. Je komt er nauwelijks aan toe om de grote lijnen verder uit te zetten voor een gezonde groei van het bedrijf. De gewenste groei stagneert en je bent bezig met zaken waar je niet mee bezig wilt zijn. Een virtual assistant van Emma Handson is dan dé oplossing.



Virtual assistant

Wat kan een virtual assistant voor jou betekenen

De virtueel assistant wordt steeds populairder. De taken van een virtual assistant zijn ongeveer gelijk aan die van een persoonlijk assistent (PA). Allebei helpen ze ondernemers bij het reilen en zeilen van hun bedrijf. Het grote verschil is dat een virtual assistant de taken op afstand voor je uitvoert. De taken die een virtual assistant van Emma Handson op zich kan nemen zijn:

  • E-mailbeheer
  • Agendabeheer, afspraken maken, taken prioriteren en deadlines bewaken
  • De telefoon beantwoorden, mensen zelf benaderen en doorverwijzen
  • Vergaderruimtes zoeken en boeken, zowel intern als extern
  • Officemanagement
  • Reismanagement, zoals het zoeken en boeken van vliegtickets en hotels en het regelen van auto’s, klantafspraken en visa
  • Organiseren van relatiegeschenken, zoals verjaardagcadeaus en kerstpakketten
  • Administratie
  • Salesondersteuning: orderverwerking, offertes opmaken, verzenden en nabellen, presentaties maken
  • Redigeren van door jou geschreven teksten
  • IT-ondersteuning: denk aan crm-systemen uitzoeken, implementeren en vullen
  • HR-ondersteuning: verlof- en ziekmeldingen verwerken, sollicitanten uitnodigen en gesprekken opvolgen
  • Marketing-ondersteuning: organiseren van evenementen van a tot z, de jaarplanning vullen met belangrijke beurzen, netwerkbijeenkomsten, trainingen, en dergelijke, bijhouden van diverse social media kanalen en websites, nieuwsbrieven versturen en salesfunnels vullen
  • Projectmanagement en -ondersteuning
  • Vergunningen aanvragen
  • Ondersteunen bij audits
  • Procesmatig meedenken en ondersteunen: werkprocessen verbeteren en implementeren, het opschonen van documenten en instructies
  • Meedenken met en over de dagelijkse leiding binnen een bedrijf

De virtual assistants van Emma Handson zijn precies in te zetten wanneer jij ze nodig hebt. Op afstand en zelfs indien nodig op locatie (als personal assistants). Hele dagen, halve dagen, alleen op woensdag en vrijdag — jij bepaalt.

Vertrouwen en stabiliteit

Uiteraard is het van belang dat jouw virtual assistant weet wat je bedoelt, hoe je dingen gedaan wilt hebben, en welke zaken prioriteit hebben. Een goede virtual assistant heeft aan een half woord genoeg. Daarom werken we met vaste assistenten die jou, je leefomgeving én je bedrijf tot in detail leren kennen.

Op deze manier bouw je een enorm praktische en vertrouwelijke band op en heb je voor je het weet je handen weer vrij om te doen waar jij als ondernemer goed in bent en blij van wordt!

Tarief inhuren virtual assistant

Het tarief voor het inhuren van een virtual assistant hangt van meerdere factoren af. Daarom kunnen we je het best van dienst zijn — en het snelst inzicht in de kosten geven — als we even contact hebben. Bel ons op 073-747 00 54 of neem direct contact op. We gaan gelijk voor je aan de slag!

Benieuwd naar wat we allemaal voor jou kunnen betekenen?