Dynamis is een overkoepelende serviceorganisatie voor 13 leden die zich bezighouden met makelaardij en taxaties. Directeur Jeroen Kroondijk schakelde Emma Handson in om de continuïteit van zijn secretariële diensten te waarborgen. “De persoonlijke betrokkenheid en flexibiliteit vind ik heel fijn.”

Jeroen vertelt met passie over Dynamis: “We zijn een vereniging waarbij we op basis van exclusiviteit diensten verlenen aan onze leden. Die diensten bestaan uit twee hoofdtakken: het taxatieplatform en de serviceafdeling. Denk bij die laatste aan een researchafdeling voor onderzoek naar ontwikkeling van vastgoed, een marketingafdeling voor ondersteuning van de websites, social media en evenementen en een hr-afdeling voor onder meer opleidingen en traineeships.”

“De persoonlijke betrokkenheid en flexibiliteit van Emma Handson vind ik heel fijn.”


Dynamis en Emma Handson

Emma Handson is bij Dynamis begonnen vanwege het zwangerschapsverlof van de secretaresse van Dynamis. Emma Handson nam de secretariële werkzaamheden over in 24 uur, maar met 40 uur telefonische bereikbaarheid. Jeroen: “Onze secretaresse wilde na terugkomst van haar verlof nog maar drie dagen werken, maar wij willen vijf dagen bereikbaar zijn. Toen zij met verlof ging, was de opdracht aan Emma Handson dus: kijk of het werk in drie dagen gedaan kan worden en zorg er daarnaast voor dat wij vijf dagen bereikbaar zijn.”

Flexibel bereikbaar

Nu het zwangerschapsverlof voorbij is, maakt Dynamis gebruik van het hybride model: de telefoon wordt doorgeschakeld naar Emma Handson als de eigen secretaresse er niet is. Dat bespaart Dynamis een telefoniste. “Emma Handson zorgt ervoor dat wij bereikbaar zijn en dat is voor mij het belangrijkste”, aldus Jeroen. “Soms komen er maar twee telefoontjes per dag binnen. Dan heb ik daar niet de hele dag een telefoniste voor nodig, maar gewoon iemand die die twee telefoontjes opneemt en doorschakelt naar degene voor wie het is bedoeld. Dat is precies wat jullie doen.”

Persoonlijk en flexibel

Waarom heeft Jeroen voor Emma Handson gekozen? “Qua type organisatie past Emma Handson goed bij Dynamis. Bijvoorbeeld in omvang. Bij een groot callcenter wordt het toch een stuk onpersoonlijker en dat wil ik niet. Die persoonlijke betrokkenheid vind ik heel belangrijk. En verder vind ik de flexibiliteit heel fijn: als ik morgen niet meer zou willen, kan ik ermee stoppen. Ik zit niet vast aan een langdurig contract.”

Rust en continuïteit

Emma Handson biedt Dynamis rust en continuïteit. “Dat is heel belangrijk”, bevestigt Jeroen. “Als de secretaresse ziek was, moest ik voorheen zelf hals-over-kop op zoek naar iemand die een vergadering kon notuleren en offertes opvragen. Dat gedoe heb ik nu niet meer. Als wij een vergadering hebben, regelt Emma Handson dat er een notulist zit. Emma Handson zorgt ervoor dat ik een goed verslag krijg zonder dat ik daar zelf heel veel moeite voor hoef te doen. En eigenlijk is het heel breed. Want in beginsel schakel ik Emma Handson alleen in voor de vergaderingen en telefoonservice, maar ik weet dat als ik morgen bel voor iets anders, dat we dat ook wel kunnen regelen.”

Aanrader

Emma Handson ontzorgt Dynamis en waarborgt binnen het bedrijf de continuïteit van de secretariële diensten. Blijft dat zo? Jeroen: “Ik denk wel dat de telefoonservice blijft en de vergaderingen gaan prima voor nu. Ik kan Emma Handson zeker aanraden aan collega’s die hulp nodig hebben. Het is absoluut een positieve ervaring.”

Dank je wel Jeroen! Wij gaan graag voor je aan de slag.

Meer weten over Dynamis? Kijk op https://dynamis.nl/

Heb je ook iemand nodig voor de vervanging van zwangerschapsverlof, om vergaderingen te notuleren of om de telefoon op te nemen? Wij regelen het graag voor je, of de werkzaamheden nu structureel of incidenteel zijn. Neem contact met ons op via info@emmahandson.nl, (073) 747 00 54 of vraag direct meer informatie aan.



Benieuwd naar wat we allemaal voor jou kunnen betekenen?