Onze telefoonservice doet precies wat het zegt: we zorgen ervoor dat de telefoon wordt opgenomen voor mensen die daarvoor zelf geen tijd hebben of willen nemen. Jacqueline Scherpenzeel zag daarin een oplossing. ”Een voicemail vind ik niet vriendelijk genoeg.”
“Jullie leveren echt de kwaliteit die wij zelf ook willen leveren.”
Over Werkenergieanalyse
Jacqueline ontwikkelde als loopbaancoach een eigen coachingstool, de Werkenergieanalyse. “De Werkenergieanalyse is een online vragenlijst die medewerkers inzicht geeft in energie- en stressbronnen op het werk”, legt ze uit. “Het is een hulpmiddel voor coaches om gelijk de diepte in te gaan en te zien waar iemand wel of geen invloed op heeft en welk ontwikkelplan of coachingstraject daaruit voortvloeit. Ik heb deze tool voor mezelf ontwikkeld, maar bied hem tegenwoordig ook aan aan andere coaches.”
Telefoonservice
Jacqueline heeft al tien jaar een secretaresse die haar ondersteunt, maar in 2020 merkte ze dat zij het te druk had om alle telefoontjes te beantwoorden en afspraken in te plannen. Bovendien was zij niet altijd beschikbaar. “Ik had dan natuurlijk wel mijn voicemail aanstaan, maar om mensen nu alleen maar mijn voicemail te laten horen … Dat vind ik niet vriendelijk genoeg.”
Persoonlijk en servicegericht
De persoonlijke beantwoording van de telefoonservice was een uitkomst voor Jacqueline. “Jullie zijn heel servicegericht”, vertelt ze. “Er wordt goed doorgevraagd wat precies de vraag is van klanten. Dat kregen we ook van klanten terug als ze hadden gebeld. En ik ervaar het contact met jullie zelf ook als heel persoonlijk en maatwerk. Dat gold in het begin, en elke keer als ik contact opnam.”
Accuraat
Bij een telefoonservice is het natuurlijk ook belangrijk dat de telefoon altijd en snel wordt opgepakt. Juist dat scheelt veel tijd en biedt de juiste service. Jacqueline benoemt dan ook: “Jullie zijn accuraat: als de telefoon gaat, wordt er binnen twee of drie keer al opgenomen. Jullie leveren echt de kwaliteit die wij ook willen leveren.“
Tijdelijk of voor langere tijd
Jacqueline schakelde de telefoonservice in in een hectische tijd en bleef de service vijf jaar afnemen. Inmiddels kan haar secretaresse de telefoontjes zelf weer aan. “Maar ik heb al aangegeven: als de situatie gaat veranderen, bel ik jullie gelijk weer op!” Jacqueline kan de telefoonservice van Emma Handson dan ook zeker aanraden. “Jazeker! Dat heb ik zelfs al wel eens gedaan.”
Wil je meer weten over de Werkenergieanalyse? Kijk op www.werkenergieanalyse.nl.
Wil jij dat wij alle telefoontjes voor jou afvangen, zodat jij verder kunt met je werk? Lees meer over onze telefoonservice of neem contact met ons op. We vertellen je graag meer.
“Je kunt niet opschrijven wat niet is gezegd, maar een notulist moet wel iets met de tone of voice. Emma Handson kan dat.”