Bereikbaarheid is een van de meest gewaardeerde vormen van klantvriendelijkheid, maar er wordt niet altijd voldoende aandacht aan besteed. Simpelweg de telefoon opnemen (of een WhatsAppbericht beantwoorden) maakt vaak het verschil tussen een tevreden klant of… géén klant. Een goede telefoonservice is key!

Flexibel en op maat

Onze telefoonservice is enorm flexibel. Wij zorgen ervoor dat je relaties sympathiek en inhoudelijk goed te woord worden gestaan op momenten dat jij de telefoon niet kunt opnemen. Dit kan volgens een vast schema, maar ook op afroep.

Bovendien zorgen we voor goede opvolging. Je ziet wie er gebeld heeft, waarover het ging én welke afspraken er zijn gemaakt. Zo kun je hier zelf mee aan de slag wanneer het jou uitkomt.

Om het nog eenvoudiger te maken kunnen we de inkomende gesprekken vastleggen zoals jij dat wilt. Bijvoorbeeld in je crm-systeem, een Excelsheet of gewoon in een mailtje.

Onzichtbaar

Onze telefoonservice onderscheidt zich doordat we echt vakinhoudelijk kunnen reageren op inkomende gesprekken. Omdat we thuis zijn in veel verschillende vakgebieden en nieuwe zaken vlot oppikken, leren we jouw organisatie heel snel kennen. Hierdoor zijn we veel meer dan een menselijk antwoordapparaat: we zijn een waardevol verlengstuk van jouw bedrijf.

Voor de beller zijn we onzichtbaar. Zij weten niet beter dan dat ze door jouw bedrijf te woord worden gestaan. En dat is precies wat je wilt! Voor meer informatie over alle mogelijkheden neem contact met ons op, we helpen je graag.

Benieuwd naar wat we allemaal voor jou kunnen betekenen?